Informacija lengvai suprantama kalba (angl. „easy-to-read“)

Informaciją lengvai suprantama kalba parengė

Žemės ūkio agentūra.

Tekstą vertino Pal. J. Matulaičio socialinio centro

Dienos užimtumo grupės „Atvira bendruomenė“ dalyvė.

Informacija parengta 2025 metais.

Paveikslėlis, kuriame yra iliustracija, simbolis, Grafika, jaustukas

Automatiškai sugeneruotas aprašymas  Leaf with solid fillLeaf with solid fillLeaf outline
 

© Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.

Daugiau informacijos rasite čia:

https://www.inclusion-europe.eu/easy-to-read/

 

 

Kas yra Žemės ūkio agentūra? 

Žemės ūkio agentūra yra įstaiga. 

Toliau ją vadiname Agentūra.

 

patvirtina mokymo programas_.png

Ką veikia Agentūra?

Agentūra:

patvirtina mokymo programas.

Kai Agentūra patvirtina programą,

tai reiškia, kad Agentūra pripažįsta,

kad mokymo programa yra gera.

Tada kiti žmonės gali jos mokytis.

Mokymo programa yra mokymo planas.

Mokymo programoje yra parašyta,

ką žmogus išmoks, kad būtų geras ūkininkas.

Pavyzdžiui, ūkininkai mokomi auginti gyvulius.

patvirtina įstaigas_.png
  • patvirtina įstaigas, kurios gali mokyti ūkininkus.

Tai reiškia, kad ne visos įstaigos

gali mokyti ūkininkus.

Agentūra pasako, kurios įstaigos

gali mokyti ūkininkus.

patvirtina žmones_.png

Taip pat Agentūra:

  • patvirtina, žmones, kurie gali patarti ūkininkams.

Tai reiškia, kad Agentūra patvirtina žmones,

kurie labai daug žino apie ūkininkavimą.

Tada šie žmonės gali patarti kitiems žmonėms.

Pavyzdžiui, patvirtina žmones,

kurie gali patarti, kaip auginti gyvulius.

leidimas_.png
  • išduoda leidimus įvežti arba išvežti žemės ūkio prekes.

Leidimas yra dokumentas.

Jeigu prekė turi leidimą,

prekę galima atvežti ir išvežti iš Lietuvos.

Tačiau, jeigu prekė leidimo neturi,

šios prekės atvežti ir išvežti iš Lietuvos negalima.

sąžininga prekyba_.png
  • apsaugo ūkininkus ir maisto gamintojus nuo nesąžiningos prekybos.

Nesąžininga prekyba yra tada,

kai pardavėjas apgauna pirkėją.

žuvys gyvuliai_.png

Agentūra daro ir šiuos darbus:

  • supažindina vaikus su gyvuliais ir žuvimis, 
    ​​​​​​
pienas vaisiai_.png
  • pasirūpina, kad vaikai darželiuose ir

    mokyklose gautų pieno ir vaisių, 
melioracija.png

 

  • saugo melioraciją ir naminių gyvūnų rūšis.

    Melioracija yra žemės sausinimas. 

   Kai žemė yra nusausinama, 

   geriau auga augalai.

kaimas į namus_.png

Taip pat Agentūra:

  • padeda ūkininkams

parduoti savo prekes interneto puslapyje.

Jeigu norite pasižiūrėti ūkininkų prekes,

spauskite mėlyną tekstą apačioje:
www.kaimasinamus.lt

gyventi geriau_.png
  • Agentūra padeda ūkininkams ir žmonėms,
    kurie gyvena kaime.

Agentūra padeda jiems gyventi

ir dirbti geriau.

telefonu.png

Ką daryti, jeigu turite klausimų Agentūrai?

Jei turite klausimų Agentūrai

arba Jums reikia pagalbos:

  • skambinkite Agentūrai telefonu.

Agentūros telefono numeris yra

+370 616 46910 

el.paštu.png
  • rašykite Agentūrai elektroninį laišką.

Agentūros elektroninio pašto adresas yra

[email protected]

Jeigu parašysite Agentūrai laišką,

Agentūra Jums atsakys lengvai suprantama kalba.

atvykite1.png
  • atvykite į Vilnių.

Vilniuje yra Agentūra.

Agentūros adresas yra

Gedimino prospektas 19, Vilnius. 

Pastate Agentūra yra ketvirtame aukšte.

 

  • atvykite į Kauną.

Agentūra yra ir Kaune.

Agentūros adresas yra

Kanto gatvė 23, Kaunas.

Pastate Agentūra yra antrame aukšte. 

atidaryta.png

Kada dirba Agentūra?  

Agentūra dirba:  

  • pirmadienį nuo 8 valandos

iki 17 valandos,  

  • antradienį nuo 8 valandos

iki 17 valandos, 

  • trečiadienį nuo 8 valandos

iki 17 valandos,  

  • ketvirtadienį nuo 8 valandos

iki 17 valandos,  

  • penktadienį nuo 8 valandos

iki 15:45 valandos.

šventinės dienos.png

Dieną prieš šventę Agentūra dirba

1 valanda trumpiau. 

Šventinės dienos yra:  

  • sausio 1 diena,  
  • vasario 16 diena,  
  • kovo 11 diena,  
  • Velykų diena.  

Velykų dienos

kiekvienais metais yra skirtingos.  

  • birželio 24 diena,  
  • liepos 6 diena,  
  • rugpjūčio 15 diena,  
  • lapkričio 1 ir 2 diena,  
  • gruodžio 24, 25 ir 26 diena.

 

Atnaujinimo data: 2025-12-05